azahar's FotoPage

By: Are Liena

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[Archive]
Thursday, 15-May-2008 08:07 Email | Share | | Bookmark
Adlina Balqis - 4 months

Dah pandai posing bila depan camera
Dah boleh meniarap dah
Cak...
View all 12 photos...
Pejam celik sekejap ja baby balqis dah membesar. Bila dah masuk 4 bulan ni, nampak cerdik la sikit coz dah pandai senyum, dah tak kuat nangis, dah tahu nama dia Adlina Balqis, dah kenal orang disekeliling dia dan yang paling best cik mek ni dia kuat menjerit... Terhibur sangat-sangat dengan kehadiran cahayamata umi ngan ayah ni...


Thursday, 24-Apr-2008 09:00 Email | Share | | Bookmark
Our Princess : Nur Adlina Balqis:

Nur Adlina Balqis Bt Md Azahar
Baby Balqis ngan tok wan
raut wajah macam umi lagi
View all 6 photos...


Monday, 19-Dec-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Perkahwinan aku... areBronco

makan beradap kat umah aku..
gambar aku ngan isteri..
potong kek lepas bukak hadiah..
View all 30 photos...
Selamat sejahtera buat memba2 UiTM, arau.. Stail lama x jumpa hangpa semua.. sori sebab xder kabar berita dari aku selama ni.. apa2 pun ni aku ader gambar nak share ngan hangpa2 semua.. Gambar kawin aku... please forward kat memba2 yg lain k...


[Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net